fredag 8 mars 2013

Skjuter de till sen

Tanken var att jag skulle hunnit putsa alla fönster, moppa alla golv och städa badrummen. Men när vi var ute förut klagade Edwin på magont, det gick inte över även att han var på toa. Vi gick in istället och sen slogs motivation av på takten. Edwin var lite nere och undrade varför jag inte kunde hjälpa honom. Han kunde tänka sig att ta medicin men när jag sa att det går inte, kröp han upp i famnen och blev väl kärvänlig. Stackars liten. Men efter lite mellis i magen och ett toabesök
så var han samma Edwin igen. Vi vuxna kan ju få ont i magen bara så där och det var nog de Edwin hade. Skönt att det gick över, inte kul och känna sig maktlös. Jag skulle ju vilja hjälpa honom. Så nu ska jag kolla efter en vetekudde. En sån man värmer i micron, det är bra för onda magar och även mensmagar.

Så nu när barnen sover, kikar jag på gladiatorerna och äter varma mackor. Det jag skulle göra, " det gör jag sen".

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar