söndag 10 mars 2013

Busfabriken

När älsklingen skulle jobba sitt 12 timmars pass drog jag, barnen och farbror Pontus till busfabriken. Vi har pratat om de flera ggr men vi har alltid åkt nån fredag och då jobbar han. Men idag kunde han följa med! Barnen tyckte det var jättekul. Jag tror Pontus tyckte det med.
Så de lekte massvis och jag och Wilgot satt vid babyavdelningen. När lunchen var i magen tog jag och Wilgot bilen ut till ikanohuset. Tanken var att jag skulle dit efter lekbesöket men Pontus tyckte att jag likväl kunde åka under tiden de var kvar och lekte. Sagt och gjort så efter ett besök på Intersport, Ikea och HM var jag tillbaka och hämtade grabbarna. På knappa timmen hade jag köpt det jag var ute efter. Lite ramar, blommor, tårtspadar och galgar. Jag är fortfarande ute efter en naturtrogen orkidéekvist.

Vart kan jag köpa de?


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Maria Johansson10 mars 2013 kl. 21:34

    Jag var på busfabriken igår med min systerdotter. Synd vi inte var samtidigt.

    SvaraRadera
  2. Jag köpte mina orkidekvistar på ica kvantum, tycker de är jättefina. Men kanske inte finns kvar?

    SvaraRadera