måndag 4 mars 2013

Musikquiz, hacka is och rensa lite

Vi körde ett musikquiz på morgonen. Andreas spelade olika låtar och jag skulle gissa. Jisses vad dålig jag är på både låttitel och artist. Jag känner igen låten men vet verkligen inte vad låten heter eller vem/vilka som sjunger. Musik gör mig på bra humör så därför ska jag sätta mig och fixa en bra spotify lista. Bara jag kommer in. Fast det får bli när barnen sover så innan dess ska jag torka ur alla lådor i köket. Kanske rensa bort det som aldrig används. En symbol med siffran 7 på plast är farligt. Ska se ifall vi har några såna i våra lådor.


En sväng ute i det fina vädret har vi hunnit med också. Wilgot sov 3 th idag med, kanske en ny rutin.



Trevlig måndag på er!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar