fredag 1 mars 2013

Blåst, dyngsura overaller och nu lite lunch framför brasan

Vi trotsade blåsten och gick ut en stund iallafall. Barnen åkte på isen så det tog inte många åk innan de var genomblöta. Edwins overall håller bättre ifrån sig väta medan Egons suger upp. Inte bra för Egon så nästa vintersäsong har Egon Edwins overall och Edwin får en ny. Edwins overall som har nu är märket abico(tror jag) och den har/är kanon. Inga mer billiga overaller, det lönar sig och lägga lite extra. Så det blir nog en Didrikson,Abico eller nån annan bättre overall. Tänkte vara lite sniken och köpa på rean men har inte hittat nån. Nån som har några bra tips på vart jag kan hitta en sådan, så tar jag tacksamt emot de.

Nu äter Wilgot lite lunch och vi väntar på våran. Under tiden har jag tänt en brasa. Barnen ville de och jag hängde på. Så skönt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar