torsdag 14 mars 2013

Kakfat

När man har kalas eller fikagäster så vet jag aldrig vad jag ska ha mina bakverk på. En fikakorg känns så ihoptryckt. Jag vill ha varje sort för sig. Jag köpte till julklappsleken ett vitr fat på fot 15 cm i diameter. 15 cm är inte stort och det var det inte heller.


Där får ju inte alla plats. Det fatet köpte jag på lagerhaus och jag hade för mig att det fanns ett större i samma stil. Men nu när jag tittade på webshopen fanns det bara det lilla. Skit också! Vart kan jag hitta ett snyggt kakfat där man ser varje sort? Inget huller om buller.
Tips någon?

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hello! Nu har jag lagt till din blogg under favoriter så kommer säkerligen titta in lite då o då ;). Jag ,gillar när man kan få rum me flera sorter på kakfatet! Jag har ett tvåvånings som liknar dorre från cervera :)

    SvaraRadera
  2. Du är så välkommen! Ja jag funderar på och gå in på önska. Edwin tyckte vi skulle ha köpt en koziol kakfat sist när vi var där. Jag vill nog inte ha ett färgglatt i plast men man vet ju aldrig!

    SvaraRadera