fredag 15 mars 2013

Så otäckt, det kunde ha blivit en katastrof

Vi var ute förut och lekte hela familjen. Efter en stund åkte vi en sväng och skulle hämta ett par hockeyhandskar hos Pontus. Men först skulle vi svänga förbi hemma för och hämta skötväskan. Direkt när jag kom in i köket kände jag att det luktade bränt. Jag har en känslig näsa och känner alla dofter. Min gamla iPhone 3 har barnen och spelar spel på. Den satt på laddning på köksbänken och det var den som kokade. Hela telefonen var jättevarm och det hade blivit nån smältskada på skärmen. På laddsladden hade den främre delen smält. Hade vi inte kommit hem hade det så småningom börjat brinna. Fy jag ryser när jag tänker på de. Hemska tanke!


Nu åker både telefonen och laddsladden till soptippen. Edwin blev ledsen men det är inget och göra åt. De får spela på våra telefoner i stället.

3 kommentarer:

  1. Maria Johansson15 mars 2013 kl. 20:55

    Fy vad hemskt! Vilken tur att ni åkte hem en sväng då.

    SvaraRadera
  2. Nä fy vad läskigt! Skönt att det slutade bra!

    SvaraRadera
  3. Ja himla otäckt. Tur man åkte hem.

    SvaraRadera