fredag 1 mars 2013

Färgat hår och målade naglar

Eftersom jag liknade en silverräv i håret så var det verkligen på tiden när vi färgade håret igår kväll. Det är inte det lättaste och göra själv och absolut inte när man ser så jäkla dåligt utan glasögonen. Så jag fick be maken om hjälp. Några gånger svor han under tidens gång men han löste det väldigt bra. Resultat blev kanon!


Det är mycket bättre än innan och det var ju huvudsaken. När håret var klart var det dags och måla naglarna igen. Det gör jag ett par ggr i veckan eftersom det nöts av och naglarna växer. Denna gång blev de rosa/lila/skimmer.


Jag känner mig riktigt piffig inför ikväll, ska bli himla roligt! Frågan är bara vad jag ska på mig? Mitt klädutbud är ju inte enormt så det blir säkert nåt vanligt. Jag ska ha på mig mitt nya halsband, det är bestämt iallafall.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar