tisdag 7 augusti 2012

Slitet efter 2 barn

Mycket av sakerna håller bra kvalité och form men vissa saker skulle jag vilja byta ut. Vår sittdel är väldigt solblekt och inte alls så speciellt fin längre. Så det bästa vore ifall man kunde köpa en ny sittdel till vår brio. Jag har sökt på internet men inte hittat nåt. Får nog ringa till vår leksaksaffär och höra oss för. Har kollat på en ny sittvagn men det finns inte så många där barnet sitter emot mig. Jag vill ju inte ge hur mycket som helst. Sittvagnar med barnet vänt framåt finns massvis av.

Förslag på vart jag kan finna en sådan vagn som jag är ute efter?

Kläder har jag kasserat en hel del. Mycket som var blekt eller som har gått sönder. Men kläder är ju ingen större kostnad även om det springer iväg när man shoppar kläder till pojkarna.




Skrivet av Eveblo

1 kommentar:

  1. Vi har två fina vagnar som vi ska sälja. Dom är bra på alla sätt och vis men Kian sitter inte bra i dom. Han behöver ju extra bålstöd eftersom han inte tar balansen själv. Googla jumper X och brio go!

    SvaraRadera