måndag 6 augusti 2012

Platsbrist

Hade behövt min kära köksö då vi gjorde plankstek häromdagen. Det blir rätt trångt när man ska göra allt på en och samma bänk. Desserten fixades samtidigt så det var det trångt.

Så för ett par veckor sedan tändes iden om en köksö igen. Det är något som jag verkligen saknar. När vi rev väggen och köket blev dubbelt så stort så mätte jag upp en ev köksö med hjälp av min torkvinda;) Så då när jag satt och räknade på vad som skulle behövas så fanns inte vår lucka. Faaan! Jag som hela tiden tänkt, att en köksö gör vi sen. Direkt gick jag in på Ikeas chatt och fick till svar att de hade problem med leverantören som levererar just den luckan. Skulle åter vara i lager i sep så jag håller tummarna för de. Det som skulle bli problem från början var att vår bänkskiva hade utgått. Men vi får väl, specialbeställa måste vi i vilket fall, om det nu blir nån ö vill säga;)




Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar