onsdag 8 augusti 2012

På jakt

När vi var i Motala häromdagen så sprang vi en snabbis på Karlssons. Jag är ju ute efter något att hänga vid barnens lekstuga och vid vår uteplats på framsidan. Där fanns det vita rottingkorgar och jag köpte dom INTE!!! Jag blir så trött på mig själv. Jävla velmaja! Det enda jag tänkte på då var att jag skulle behöva sköta om fler blommor. Inte min starkaste sida men jag vet att de hade blivit kanon. 2 större på uteplatsen och 2 mindre vid lekstugan. När jag kom hem, ångrade jag mig. Jag fick en ide om att spraymåla de vita vitare och de andra röda till lekstugan. Ett perfekt pyssel för mig! Men nu får jag leta vidare.

Så idag har jag och pojkarna varit i Västervik och raggat runt efter något liknande. Vi har varit på Karlssons, Rusta och Maxi. När dessa affärer var avklarade styrde vi bilen mot Blomsterlandet. Jag vet med mig att varje gång jag är i Västervik och plockar så läser jag skylten till Blomsterlandet. Det står att de har öppet till 19 men icke! När vi kom fram till dörren hade de stängt kl 18. Fast på nätet står de till 19 och på taket likaså. Jävligt pissigt! Får man verkligen göra så? Ändrar man öppettiderna måste man väl för fan ändra de på nätet och ändra på taket. Jag undrar hur många som har kommit efter kl 18 och blivit sura/besvikna på att det är stängt!

Tummen NER för Blomsterlandet Västervik.

Jag får nog ta en sväng ut till mitt vidersborg. Där har de säkert nåt som passar.

Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar