tisdag 21 augusti 2012

Hollywoodfruar

Blev visst sittandes framför Hollywood fruar på 3:an. Den senaste Hollywood frun känns inte så rik och fin som Isabell och Maria. Den där Gunilla vet jag inte heller vad hon är med om och vart hon har fått sina pengar ifrån. Jag antar att det är från nån skilsmässa.

Men som sagt den nyaste frun bor inte speciellt fint och jag har aldrig sett så mycket grejer ÖVERALLT. Inget känns speciellt dyrt eller exklusivt. Både hon och hennes man var tydligen sånglärare och hade haft många kändisar som elever. Men hon påpekar också att det mesta av pengarna kommer in och försvinner lika snabbt. Det märks både på deras klädstil, inredningen , ja hela kittet. Han var tydligen 81 år och de väntade sitt första gemensamma barn också. Han hade 7 barn sen innan och de var inte glada åt att de skulle få ett halvsyskon. De hävdar att han inte är pappan till barnet och att hon bara är ute efter pengarna.

Ja jag förstår att de undrar vad hon ska med en 81 årig gubbe till? Lite pengar har han väl men pengar är ju inte allt. De måste älska varandra även att åldersskillnaden är ganska anmärkningsvärd.

Jag tycker ändå det är härligt att det finns en för alla. Det tror jag på! Jag behöver ju bara bry mig om mitt eget och skita i andras.


Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar