fredag 3 augusti 2012

Apvarmt och bojkotta Kosta

Trodde nog att åskan som härjade i natt skulle göra luften lite mer klar och inte vara så jäkla kvavt, men icke! Jag lider med Wilgot som inte kan göra annat än sova i vagnen och vara uppe inomhus. Ute härjar de mygg, blindingar och getingar, dom försöker jag skydda alla mina barn ifrån. Edwin och Egon tål inte myggor så ni kan ju tänka er hur de ser ut på benen, armarna, ryggen, ja hela kroppen.

Jag hoppas morgondagen blir svalare både för barnen och för mig. Jag gillar inte när det är för varmt och absolut inte när det är kvavt.

Förresten, ångrar mig djupt att vi inte åkte till Växjö istället häromdagen, det hade varit mycket roligare än Kosta. Förbannat också, jag som hade behövt uppdatera min garderob och köpt nya gympaskor. Får se om jag och Wilgot tar oss en tripp nån dag framöver. Kanske blir Linköping, Jönköping, Vetlanda eller Växjö. Vi får se!


Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar