torsdag 2 augusti 2012

Läs och skratta/le

Jag läser ju som sagt ett antal bloggar varje dag och några som får mig att skratta och le är

www.suziettan.blogg.se

Hon skriver om allt mellan himmel och jord. Deras liv med Kian, huset, alla projekt, pyssel och upptåg. Hon gör mycket kreativa saker och varje gång önskar jag att jag hade haft den fantasin och tålamodet. Hon verkar också se det positiva i allt istället för att bara fokusera på det negativa. Hon får mig att skratta åt alla hennes galna bilder och inlägg. Älskar denna positiva tjej!

En annan blogg som jag läser är

www.foreningsgatan8b.blogg.se

Med glimten i ögat och med humorn på topp driver denna tjej både med sig, sin familj och de flesta vardagliga situationer som småbarns morsa. Jag gillar hennes sarkasm och ironi, hon får mig att både att skratta och skäms över alla hennes tokigheter!

Om ni som innehar dessa bloggar inte vill att jag ska hylla och länka till er så säg till! Jag vill bara väl och att andra också ska få ta del av era roligheter. "Att skratta förlänger livet" och självklart vill jag att alla ska leva för alltid:)

3 kommentarer:

  1. Haha!
    Detta skulle jag sett innan jag PRECIIIIS slängde ut ett inlägg alldeles nyss som är mer negativt än pessimisten själv. Men hata ettårssprutor är jag nog inte ensam om bland mammabloggarna;)
    Tack för dina ord;)
    Blir lite rörd!

    SvaraRadera
  2. Oj, tack snälla för det! Vad glad jag blir :)

    SvaraRadera
  3. Jag menar varje ord. Ni gör min dag när jag får skratta åt era tokigheter.

    SvaraRadera