lördag 25 augusti 2012

Ska jag eller ska jag inte?

Vissa saker borde nån annan få bestämma åt mig. Jag kan bli så irriterad på mig själv att jag ska tänka, analysera, fundera och tänka till om allt. Jag vill att saker och ting ska bli så perfekt som möjligt. Det kan vara allt ifrån kläder till mig själv till om jag ska byta ut mina gamla tallrikar. Vilken färg? Vilken form? Vart ska jag köpa dom? Blir de fort repiga? Ska jag köpa dom här eller kommer jag hitta snyggare / billigare på nästa ställe? Vilken färg är mest användbar på tallrikar när man dukar;vitt eller svart? Köper jag vitt, har jag inga snygga assietter. Köper jag svarta så är assietterna så flammiga och repiga.

Vilket i-landsproblem! Men för en som vill ha de så bra som möjligt är det jobbigt.

Tankarna far och förhoppningsvis löser de sig tills vi ska på vår shoppingtur.


Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar