torsdag 14 februari 2013

Wilgots första förkylning

Resultatet av att låta Edwin och Egon inte vara nåt vidare på dagis är att vi har sluppit alla dagisbaciller. Wilgot blir 8 mån imorgon och den här veckan är första gången som han är förkyld. Han har ju en tand som är på väg upp också så det är extra jobbigt. Det fick jag erfara när han skulle äta igår natt. Han var alldeles täppt i näsan och när han åt fick han ingen luft eftersom han bara kunde andas med munnen. Samma visa i natt, men då var jag framme med snorsugen. Den gillades inte!


Så efter nästan 1 th bökande fick jag hämta in bilbarnstolen. Då somnade han på 2 röda. Jag har inte sovit nåt vidare bra eftersom mitt högra bröst har värkt. Han åt inte ur igår natt och i natt heller. Jag har haft lite problem med hur jag ska ligga. Jag hade visst legat på mage ock klämt bröstet så det var precis blött i sängen. Lite av värken hade släppt men inte allt. Så när han vaknade vid 8 imorse fick han äta på det onda och vips så var det onda borta. Nu hoppas jag att mina grabbars förkylningar försvinner så vi kan göra saker även utomhus.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hej!
    TACK!!!!!!
    Jag förstod direkt att det var du när jag fiskade upp nagellacksremovern som första ting ur paketet<3

    Du gjorde verkligen min dag!
    Och lacket var supersnyggt.
    Lovar att använda allt ikväll:)
    (Skulle du se mina händer nu skulle du antagligen inte ha lika bra uppfattning om mig, då jag vet att det är det första du tittar på när du träffar nån..)

    Massamassamassa kärlek till dig som ger sån uppskattningsboost en sånhär aningen gråtrist eftermiddag!

    Hoppas att det är okay att jag länkar dig på min blogg? Annars får du säga till så raderar jag omedelbums<3

    KRAM! www.suZiettan.blogg.se

    SvaraRadera