måndag 11 februari 2013

Gamla filmer, handling och foccacia

Eftersom grabbarna grus är förkylda så håller vi oss inomhus. Så idag har vi kollat på massa filmer från när Edwin och Egon var små. Så härligt och se hur står de har blivit. Lille Wilgot fanns på film med så den tittade vi på också. Det är ju inte så länge sen han var en jätteliten bebis. Han börjar bli stor han med, 8 mån nu den 15 feb. Hälften av filmerna plöjde vi igenom sen ville Egon se Pippi och då åkte jag till stan.

Första stoppet blev ö&b. Nu är mina träklädnypor inköpta plus lite till. Det är ju Alla hjärtans dag på torsdag och det ska vi fira. Det ska fikas och ätas mat i kärlekens tecken. Fikan skippar jag! Så när inte Andreas och jag ger varandra presenter på Alla hjärtans dag så skämmer vi bort våra barn istället. De ska få en film, en chokladask och varsin fin frukostskål. Wilgot ska få nåt han med, men vad? Kläder och leksaker fick han ju förra veckan. Ja ja det löser sig! Efter ö&b drog jag till Ica och handlade. Så 2 th egentid, skönt men jag längtar ändå hem till mina 4 troll.( 3 småtroll och 1 stortroll)

När jag kom hem var det dags för grabbarna att duscha så alla 4 trängde sig in i duschen. Finns det hjärterum så finns stjärterum! Under tiden hade jag slängt ihop en foccacia deg som blev hiskligt god.

Väldigt långt inlägg och inga bilder.Tråkigt med bara text men så blir det ibland!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar