söndag 17 februari 2013

Bra fast ändå inte

Jag köpte mig ett plånboksfodral men det värsta är att bilderna inte blir så bra. Jag köpte ju ett skal till Andreas på farsdag och sånt vill jag också ha. När jag var inne och läste på luunaslife blogg så hade hon köpte ett sånt skal till sin man. Jag gillade idén med att man fick välja fler bilder och ha dom i svartvitt. Detta skal hade hon köpt från photobox.se

Kanske skulle önska mig ett sånt i födelsedagspresent alt till morsdag. ( om jag nu kan vänta så länge)

Jag vill ju även ha ett namnsmycke. Pengar skulle man va gjord av , eller vad säger ni?


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Photobox va supersmidigt, och jsut nu hade de ett bra erbjudande oxå...=)

    SvaraRadera
  2. Ja jag såg de. Det får nog bli och skicka efter ett skal. Måste bara bestämma mig för vilka bilder jag ska. Man har ju en hel del på 3 barn:)

    SvaraRadera