lördag 2 februari 2013

Alltid något nytt

När man bor i hus så är det alltid kul med lite nytt. Det som funkade för ett par år sen, känns inte lika bra idag. Så är det med vår gigantiska garderob.


Den är 150 bred och 236 hög. Hade det gått, att vi tagit ner den till rummet i källaren. Men garderoben är för hög så det går inte. En annan lösning är att ställa in den på stora badrummet. Men det vill jag inte. Däremot skulle jag kunna tänka mig en vit malm byrå 6 lådor till stora badrummet.


Hade jag kunnat stuvat undan garderoben hade jag gärna haft ett bord och stolar där inne. Det skulle bli barnens pysselrum. Vi har alla spel, kritor, målarblock, vattenfärger, lera, pärlor och pussel i ett skåp därinne. Det hade ju varit perfekt med ett bord så de kunde pyssla när de vill. Ja vi får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar