fredag 1 februari 2013

Till dom andra, aldrig till mig själv

Igår när jag hade varit på fotvården så sprang jag in en snabbis på Lindex och Cubus. Tanken var och köpa ett par nya nagellack och ut kom jag med 3 nya lack, en pyjamas till Edwin och ett par mockasiner och en mössa till Egon. Tyvärr för Egons del var mockasinerna för stora och mössan för liten. Mössan var superhäftig. Jag får köpa nåt annat till honom likaså till Wilgot. Han växer så det knakar och kläderna räcker inte riktigt till. Jag funderar på och skicka efter men vart ifrån? Nån som har några tips? Oftast blir det kläder från Cubus, Lindex, Kapp Ahl eller HM. Kanske finns nån bra sida på nätet? Tips mottages gärna.



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Har du kollat på Lager157?

    SvaraRadera
  2. Ja men jag har inte varit helt nöjd med deras kläder. Jag hade tänkt och skicka efter istället.

    SvaraRadera