torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

-aket! ropade Egon. Omten!

Egon såg paketen som låg på bordet. Så innan vi åt frukost öppnade vi paketen. Jag hade fått en fin lapp och ett stort paket. I det paketet fanns det massa göttigt som gynnar mig och Andreas. Mer får ni inte veta;)

Barnen fick varsin söt frukostskål, filmen "På andra sidan häcken", tablettaskar, en liten chokladbit och Marabou hjärtan. Dom blev jätteglada!











Det mest pinsamma är att jag inte köpt nåt till Andreas. Förr om året brukade jag få rosor och han nån chokladask. Men jag kände i år att vi lägger fokus på barnen och inte nåt speciellt till oss.( Vi köpte en del till oss själv i Ullared) Jag har inte märkt att han skickat efter detta paket. Jag trodde faktiskt inte han hade koll på att Alla hjärtans dag var idag och absolut inte tänkt till och köpt nåt. Så fel jag hade!Men som tur är så får han nytta av sakerna också. Tur de, för jag känner mig lite dum. Jag får åtgärda det nån dag framöver. Ska nog hitta på nåt fyndigt;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar