lördag 2 februari 2013

Neråt? Jajamen

En dag fick jag nog av min "muffinskropp". Jag vill inte vara så här, se ut såhär och må så här. Jag bestämde mig för att strypa allt godis, läsk, saft och fikaintagen i veckorna. Det är ett STORT steg för mig. Jag tillåter mig själv att äta och dricka gott i små mängder på lördagen, endast lördag. Så sen jag började med detta har jag gått ner ca 3,5 kg och minskat 13 cm på lite olika ställen på kroppen. Det är svårt och mäta sig men jag gör mitt bästa. Mäter och väger mig varje lördag. 3,5 kg kan låta lite men detta är endast på dryga 2 veckor och några dagar. Jag gör alltså inget annat. Några situps och armhävningar försöker jag göra varje dag men ingen annan hård träning eller diet. Jag är supernöjd och jag hoppas kilona försvinner en efter en. Jag skulle vilja gå ner 10 kg till iaf, 15 om det går.

Heja mig!!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar