lördag 2 februari 2013

Lördagsmys med 3 pojkar

Här hemma kollas det på barnprogram, äts godis och dricka festis. Det är mina 2 största troll som gör det medan lillfisen sitter i köket hos mig. Vi (jag)har precis ätit middag och snart är det dags för pojkarna att sova.

Lördagen idag har inneburit pimpling och angeling. Edwin fick sin första gädda. Tyvärr fick jag inte se det. Jag gillar inte det här med och vara på sjön så Wilgot och jag var hemma istället. Så medan dom var där rensade jag lite bland alla mössor, vantar, halsdukar och kepsar. När jag ändå hade ångan uppe kollade jag igenom vår sko - och stövelgarderob. För och göra det lättöverskådligt ska jag köpa träklädnypor. Dessa ska jag måla och skriva sko/stövelns storlek. Fiffigt?Ja, jag tror det blir bra!

Trevlig Lördag på er! Det ska vi fortsätta och ha.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar