tisdag 23 augusti 2011

Vad trögt det går!

Den 25 sep ska jag och Anna har inredningsparty och intresset verkar inte finnas. Visst 14 st har kryssat i kanske men det är ändå inga klara JA. Jag bjöd nästan 60 st och än så länge är det bara jag och 5 till som tackat ja. Jag trodde de skulle finnas intresse nu när hösten börjar närma sig. Men vi får se, alla som inte svarat har ju 1 månad exakt på sig att svara JA eller NEJ.

Jag tycker det är kul med sånt här,heminredning och lite annat än de vanliga partyna. Jag hoppas att alla som kryssat kanske kommer plus några fler som inte har svarat än.


Ni som är osäkra eller svarat än, det finns nåt till alla på det här partyt. Fina saker och inte speciellt dyrt! Hittar man inget eller om man inte vill handla nåt, kom och fika då vettja. Jag och Anna ska ordna fika,fralla,saft och kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar