lördag 20 augusti 2011

Hate it!

Jag verkligen hatar att jag inte kan blogga från mobilen. Jag vet, för vissa är det svårt att förstår men det är så smidigt. Därför blir inläggen få och inte speciellt roliga.

Men nu till det roliga, det är Lördag och vi har mys hela familjen. Dock saknas pappan i familjen, han är ute i det "härliga" vädret och bygger på lekstugan. Han vill få det klart så idag blir det jobbmaraton. Men vad gör de, vi är nöjda över hans beslutsamhet och jobbvilja så vi leker och har det bra inne i värmen.

Funderar på om jag ska tända upp i öppna spisen och få lite härlig värme. Ja ja jag får fundera på de.

Nåt som jag skulle ta tag i är att försöka få på tygen på bilbarnstolarna igen. Jag vet, jag har skjutit på de i över en vecka. Tur att det inte är jag som bygger lekstuga! Då skulle den aldrig bli färdig. Det jag fasar för att jag inte ska få ihop de igen. Jag tänkte ju inte riktigt på hur jag lossade de. Så typiskt mig, riv och slit! Ingen eftertänksamhet! Det är väl de att jag vet att Andreas kan hjälpa mig oavsett vad jag har ställt till med, min räddare i nöden.


Denna har vi, fast i brunt. Hoppas min ser likadan ut när jag är färdig!
Mot bilbarnstolarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar