torsdag 11 augusti 2011

Bilproblem

När barnen hade somnat smet jag ut och städade ur båda bilarna. Vi är absolut inte noga med bilarna varken på insidan eller utsidan men jag kan ju erkänna att det blir riktigt fint när det är gjort. Bilar är till för att användas och det gör verkligen vi men nu till min problem.

Eftersom barnen sitter bakåtvända båda två så blir det ruskigt smutsigt där de har fötterna. Just nu har vi en filt men det funkar inget vidare. Hur gör Ni om ni sitter i samma situation som vi?

Jag behöver verkligen hjälp så kom igen och hjälp mig!!!

1 kommentar:

  1. Tindra har ett sparkskydd, då hon precis som era kottar sitter bakåtvänd. Skyddet löper ner mot sisten en bit och sedan har jag lagt ett extra skydd över sittdelen (så dessa båda ligger omlott för att undvika smuts precis i skarven). Det är skydd som är avtorkningsbara och lätta att rengöra.

    Hoppas du hittar en bra lösning. Kanske Mekonomen har något bra att köpa?

    SvaraRadera