måndag 8 augusti 2011

Jäkla skit,kan inte blogga via mobilen

Ja så är de. Därför har det varit glest med blogginlägg från min sida.  Jag hoppas bara det är något tillfällig för det är SÅ smidigt och blogga via mobilen när man har 1 min över=).

Här hemma har vi styrt med byggnation av lekstuga för fullt men vi har även hunnit med och fiska kräftor, Virserums marknad, kalas och fikabesök av Maria och Patrick. Fönstren är även klara på utsidan tack vare min pappa som har satt upp fin vit plåt. Tack så mycket för de!

Idag har jag och pojkarna spenderat dagen nere i Hultsfred. Mamma skulle vara barnvakt under tiden jag var och färgade om håret. Sist när jag var så vart det inte bra. Det märktes riktigt tydligt på våra bröllopskort, tyvärr. Men men nu är jag fin i håret igen=)


TREVLIG MÅNDAGSKVÄLL PÅ ER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar