tisdag 2 augusti 2011

Min första barndomsvän

När jag var liten lekte jag med en pojke som hette Mattias. Vi var grannar och lika gamla så valet föll naturligt. Vi lekte med en flicka till, Emmelie. Hon var 1 år äldre oss och hon kunde hitta på bus. Ja nog om de, men nu ska Mattias gifta sig med sin Sandra. Anledningen till att jag skriver om detta är att jag drömde om deras bröllop i natt. Jag skulle ge dom presenter och ett kort från oss. Men när jag vaknade så tänkte jag på det lite till och varför skulle jag göra de? Vi lekte när vi var små, gick i skolan ihop men sen då. Sen jag slutade gymnasiet har jag pratat med honom 1 gång!!

Jag ska iaf gratta via Facebook men mer blir det inte. Vi umgås ju inte men ändå känns det stort att dom ska gifta sig plus få barn ett par månader senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar