måndag 22 augusti 2011

Snart Ullared

Gud vad jag längtar till att vi ska åka till Ullared. Det finns så mycket jag vill ha men jag måste sätta en gräns. Det måste ju räcka till alla andra också;) Jag har redan börjat fundera på julklappar så några ska jag allt kunna beta av om 2 helger. Till Edwin och Egon är det lättaste eftersom det finns så mycket leksaker. Nåt som de ska få är en snowracer. Det kanske inte finns där nere men i vilket fall som helst ska de få en sådan. Den vi hade gick sönder så den vilar på sopptippen ihop med allt annat skräp. Jag hoppas även på att hitta lite nya böcker,filmer,bilar och lite till lekstugan. Det gillar de båda två. Sen hoppas jag på och hitta lite till hemmet. Det gillar JAG allra mest! Det är såå kul och byta ut lite gardiner,kuddar,dukar och ljuslycktor.
Kläderna gillar jag inget vidare eftersom de inte håller nån vidare kvalite. Man får ju vad man betalar för så kläderna skippar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar