söndag 25 augusti 2013

Kräftskiva

Igår var det livat, vi var på en jätterolig kräftskiva. Det var full fart från början med brännboll. Så jobbigt men vann gjorde vi. Efter det var det dags för lite paj, sallad, bröd och de självklara kräftorna. Jag äter inte kräftor så till mig hade vi med räkor. De var ingen höjdare👎 En tipspromenad med frågor och påståenden om oss gäster. Roligt men svårt!

Kvällen flöt på med diverse snapsvisor. Runt borden blev folket mer och mer högljudda och det pratades och skojades med alla. Ett himla skönt gäng de hade dragit ihop! När det var dags och dansa så flög jag upp. Dansade konstant i säkert 3 th. 💃De som inte var tillräckligt fulla vågade inte,men jag som inte hade tagit en dropp dansade hej vilt! Jag skäms inte, jag tycker det är kul och dansa. Lite träningsvärk har jag idag, men det var inte så oväntat!

Några kort tog jag inte, det hanns inte med!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jag har svarat på dina kommentarer med ett inlägg i bloggen. Kolla gärna!!
    / Cammietroll design

    SvaraRadera