fredag 2 augusti 2013

Hemma igen

Efter ännu ett par timmar i det gula varuhuset så begav oss hem runt kl 16. En bit mat i magen och ännu ett par tusenlappar fattigare så kändes det skönt och vara på väg hem igen. Jag fick med mig de mesta hem som jag hade skrivit på min lapp. Dock inga Abeko overaller, så det får vänta. Först ska ju hösten komma, och till dess är grabbarna rustade. Lite nya kläder fick de med. Wilgot behövde mest. Kläder tycker de alltid är kul men roligast var ändå leksaksavdelningen. De brukar få lite pengar vid jul och när de fyller år och dom gick åt igår och idag, iaf en del av dom. Det är deras pengar och dom bestämmer.

Så direkt när vi kom hem förut så har det provats kläder och lekts med de nya leksakerna. Även Sigge fick sig några leksaksbollar och ett "klöshus". Som vanligt är det barnen som får och behöver mest så till mig och Andreas blev de lite underkläder, fiskedrag, gardiner, svart fotoalbum och matta mm.


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar