torsdag 29 augusti 2013

Att välja namn till bebisen

Det är alltid lika svårt. Vi har inte haft några namn klara. Det har diskuterats fram och tillbaka på BB. Edwin ; var ganska självklart. Egon ; valde Andreas och Edwin och Wilgot; var svårt att komma fram till. Tjejnamn har jag haft klart men inte behövt använda. Men kanske blir det en liten bebis till? Hjärtat gråter lite ifall man bestämmer sig för att nu är det slut på barnafödandet. Det blir så definitivt. Vi är supernöjda med pojkarna vi har fått men det känns ändå trist ifall Wilgot var vår sista bebis. Att aldrig mer känna en bebis sparka inne i magen, sucka över diverse krämpor och inte få vara med om ännu en förlossning. Min svärmor skulle jättegärna vilja vara med när ett barn föds. Det skulle jag också kunna tänka mig, vara med som stöd. Vilken upplevelse!

Vi får se hur vi gör, vi är ju inte så gamla , maken och jag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar