måndag 5 augusti 2013

Här trivs jag och fotobeställning

I vårt kök trivs jag. Det är stort och luftigt. Många får plats och man kan prata under tiden man lagar mat, bakar eller ställer in i diskmaskinen. Jag trivs nog nästan överallt. Nja inte i hallen nere men där behöver jag inte vara. Bara gå igenom. Jag gillar inte tapeten längre, det är väl enda felet där. Spelen ska målas om nån gång ,mer än det är de inte. Nån brådska är det inte heller. Nu är prio 1 framkallning av kort och förstoringar. Jag är omständig, vill få med så många kort som möjligt och bra ska alla vara med. Jag skjuter på de hela tiden, men nu måste de i våra kort i de nya ramarna. Flera stycken har undrat vem vi har på bild i köket. De som var från början säger jag och skäms en smula. Men jag vill göra en stor beställning, inte bara ta 30 kort. Så den här veckan ska leveransen iväg. Ska bara ta kort på tårtan som ska fixas imorgon, så på onsdag eller torsdag, senast helgen. Det går och skjuta på de i all framtid, men då blir det för mycket att sortera. Sist var de runt 700 kort. Det är FÖR mycket på en och samma gång.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar