lördag 20 juli 2013

Kan inte släppa taget

Jag vill inte släppa taget, JAG VILL INTE!!! Det där huset håller mitt hjärta i ett krampaktigt tag. Jag älskar lugnet, stället, huset ja allt! Det är helt perfekt. Man kan vara sig själv, barnen kan leka fritt och jag tycker det är skönt och vara ute. Jag har så svårt när det är varmt och kvavt och jag håller på och smälta bort. Där ute fanns det många skuggor att sitta i och det fläktade skönt! Jag har aldrig känt en sån kärlek till ett ställe, ett hus. Jag älskar mitt hus vi bor i nu, läget är perfekt, perfekta grannar och skogen ligger precis utanför. Men där ute var det annorlunda. Huset är inget vidare snyggt( men det kan bli), tomten är enorm och lugnet är helt fantastisk.

Hade vi kunnat så hade jag gärna köpt det som sommarstuga. Men det är lite väl mycket pengar och det är mycket som måste göras ordning. Jag vill bo där ute permanent, så är de! Men inte till vilket pris som helst, vi vill inte behöva vända på varenda krona. Vi vill kunna hitta på saker och göra roliga saker ihop.

Jag måste nog bli realist, huset kommer aldrig bli vårt! *snyft* Men innan jag lämnar det helt, ska jag ringa lite andra banker. Jag vill veta så att allt har gått rätt till!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar