lördag 27 juli 2013

En rosa matta

Jag har länge tyckt att det känns så tomt och inte så välkomnade på vår altan. Det är enda som har varit är ett svart glasbord och 6 stolar. Eftersom altanen är utan tak så finns det ingen plats för och hänga nåt. Varken på väggar eller i nåt tak. Så en matta, en pläd och en duk borde hotta upp stället lite iaf. Mattan köpte jag på Rusta 149:-. Jag tog först tag i en svart men hejdade mig. Färg ska det vara, allt behöver inte vara svart.


Här är mattan på plats. Nu ska jag bara köpa en rosa, svart eller vit vaxduk. Inga mönster utan helt enfärgad. Perfekt, bara att torka av. Synd bara att min blomma i pelarblomlådan har dött. Det skulle vara fint med lite rosa blommor där i nu. Kanske går att köpa. Vaxduk, finns det några enfärgade på Jysk och Ö&B? Måste nog ta en tur dit in i så fall.

1 kommentar:

  1. Maria Johansson27 juli 2013 kl. 14:27

    Jag har bara hittat mönstrade men finns kanske enfärgade oxå. Konsum har även vaxdukar.

    SvaraRadera