tisdag 21 maj 2013

Storstädning & Västervik

Storstädning på förmiddagen, Västervik på eftermiddagen. Där hann vi med Åhléns, h&m, kapp ahl, dollarstore, blomsterlandet och Willys. Jag tyckte det var riktigt kul och kolla på kläder igår. Det var länge sen. Jag vågade mig t om på att prova ett par jeans på kapp ahl. Väldigt sköna så dom fick följa med hem. Det händer aldrig att jag köper några kläder till mig själv. Tycker aldrig något sitter tillräckligt bra. Men dessa höll måttet och jag kände mig nöjd. Wilgot fick sig en dress från H&M, Andreas hade glömt hans jacka hemma.

På dollarstore hittade vi lite smått och gott. Barnen fick varsina foppatofflor och jag köpte mig ett vitt tårtfat. I samma stil som det Maria köpte till mig förra veckan. Jag köpte även lite tårtpapper, brickor, deo, blommor till hönshuset och bakplåtspapper
mm. En storhandling på Willys gjordes med innan vi for hemåt igen.

En riktigt rolig eftermiddag med familjen.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar