fredag 10 maj 2013

Hipp hipp hurra

För lilla mig! Jag fyller år idag och inte tusan känns de. När man var liten så hade man svårt att sova och det kändes i hela magen. Nu är det mina pojkar som ska få ha den känslan och kommer ha ett x antal år framåt. Jag tänker göra deras födelsedagar minnesvärda och att de känner att det är deras dag.

Någon skönsång och frukost på sängen blev de inte. Älsklingen jobbar och Edwin och Egon tog sovmorgon idag. Det var lillfisen som vaknade 6:45 så så det var bara att gå upp, fixa frukost och invänta de stora grabbarna. De ville så gärna hjälpa mig att öppna paketen. Snäll hade jag varit, för jag fick många paket.






En massa bakgrejer var det i paketen. Kakburkar, 2 vispskålar, muffinsformar, småkaksformar, sockerkaksform och 2 trisslotter. Några baksaker har jag fått innan, det kunde inte väntas på tills idag.





Någon tårta blev det inte nu på morgonen utan varsin Napoleonbakelse. Tårtan ska ätas senare i eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar