onsdag 1 maj 2013

Edwin och Egon önskar

Ibland kommer han på att han snart fyller år. Det dyker upp nya önskningar nästan dagligen. En är en leksaksmicro, kaffebryggare och brödrost. Egon har sagt att han vill ha en stutsmatta. Inte det lättaste att tyda, när Egon inte är så bra på att prata. Det går framåt men han är svår att tyda ibland. Varsina arbetsbyxor skulle de båda vilja ha också. Kanske kan skicka med en liten lapp med Maria nästa helg? Bara ett par tre saker, då skulle jag bli glad. Gäller erbjudandet fortfarande Maria?


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Maria Johansson1 maj 2013 kl. 20:58

    Klart erbjudandet står kvar. :) skriv ner på en lapp vad du önskar så gör jag ett försök att få hem så försöker jag uppfylla din önskan. ;)

    SvaraRadera
  2. Så bra! Jag skickar listan via sms nån dag i helgen. Bara du inte tycker det är jobbigt! Jag hade gjort samma sak:)

    SvaraRadera
  3. Maria johansson2 maj 2013 kl. 19:24

    Nej då det är inte jobbigt, bara roligt :) vet att du hade gjort samma sak för mig.

    SvaraRadera