onsdag 15 maj 2013

Cellprov

Det är för jäkla bra att det finns folk som vill rota i andras muffar. Jag är inte en av dom. Jag skulle heller aldrig kunna tänka mig att jobba inom tandvården eller fotvården. Nä fy vad äckligt! Däremot skulle jag tycka det vore kul att jobba på förlossningen. Lite lustigt kanske men då är inte könet i fokus som det är vid en gynundersökning. På förlossningen är det bara fokus på de blivande föräldrarna och på bebisen. I de flesta fallen går det bra både med mamman och bebisen. Den lyckan och det ruset skulle jag vilja uppleva om och om igen!

Cellprov har jag tagit idag och det känns skönt att det är 3 år till nästa besök. Det kvittar att man har fött 3 barn, det är jobbigt att sitta i den där gynstolen. Väldigt utlämnande.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar