måndag 8 april 2013

Nyfiken i en strut

Måndagsförmiddagen flög förbi och vips så var det eftermiddag och maken jobbar. Andreas satt ute vid datorn och var lite allmänt hemlig, Edwin och jag pusslade, Wilgot sov och Egon spelade Pippi. Hemlighetsmakeriet var visst presenter till mig. Jag fyller ju år om knappt 1 månad så det var de han pysslade med. Nyfiken i en strut blir jag, jag älskar överraskningar och paket fast ändå inte. Jag vill ha koll, stenkoll på allt. Jobbigt men jag försöker och släppa på de mer och mer.
Vad jag har önskat mig? Inget speciellt vad jag vet. Däremot behöver vi nya grytor, våra måste bytas ut. Ett påfyllning av ALV kortet skulle sitta fint som present. Kanske nån peng som jag kan handla lite kläder för. Oftast blir det inte så utan det blir kläder till barnen eller nån snygg inredning. Men desto mer jag går ner, desto roligare kanske det är och köpa nån tröja till mig själv.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar