onsdag 10 april 2013

Marsipan och utstickare

Jag har helt snöat in på de här med och baka tårta. Jag kollar titt som tätt på springformar, kakfat, tårtfat, marsipan och dekorationstillbehör. Jag vill göra en fin tårta så idag fick jag ytterligare några presenter i förskott. ( han är nog rädd att jag skickar efter själv annars) En superfin springform 18 cm, spritsset så jag kan göra rosor, lila icing och ett litet hjärta(springform).











Så nu ska jag testa allt och baka en tårta till Andreas jobb.
Det kommer nog att uppskattas och jag är glad att jag får träna. Jag tror inte högt om mig själv att jag ska re ut rosorna men vi får väl se. En utstickare skulle man ha iallafall och nån mer marsipan. Får nog skicka efter de.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar