söndag 28 april 2013

Innedag och fixarplanering

Gå och skrota inomhus är så skönt. Fixa lite där och pula lite där. Baka lite, slänga i en tvätt, planera veckans middagar och "att göra".



Amningsfotöljen och fotpallen ska ner i källaren igen.


Amningen har jag slutat med och då behöver inte Wilgot ha den längre på sitt rum. Istället ska han ha Edwins Pippi tält på sitt rum istället. På Edwins rum är det lite trångt som det ser ut nu med tält och allt.


Han har ju även en 120 säng så det stjäl rent mycket plats. Tanken är även att det ska planteras blommor/smultron i lekstugans blomlådor. Mina pelargoner fick jag täcka över igår eftersom det skulle bli minusgrader. Så jag är lite osäker på om jag ska plantera än. Vi får se. Jag önskar även att det blir varmt och skönt så jag kan måla under trappan och måla grindstolparna igen. Vi ska även olja in trallen vid lekstugan och på altan. Men förutsättningarna är att det blir bra väder. Jag ska även beställa lite på nätet. Har väntat in så allt ska finnas i lager. Härligt och vara samlad igen, hela familjen. Andreas har frivecka och det är alltid lika skönt. Då kan man hitta på en massa kul!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar