lördag 13 april 2013

Handla, dekorera tårta, plantera blommor och stryka

Edwin och jag har varit i stan och handlat. Jag skulle testa och göra en annan tårta idag. Den blev fin och titta på men inte så värst god. Bottnarna var tunga, fyllningen kändes knappt för alla M&Ms så det var ingen hit. Nästa gång får det bli en marsipantårta. Men just nu är jag lite less på tårtor och bakverk. Lusten kommer säkerligen tillbaka då ska jag baka dammsugare och arraksbollar.

Edwin ville så gärna följa med farmor och farfar hem så det fick han. Egon blev jätteledsen men nästa gång är det hans tur. Så ikväll är det han och jag som har lördagsmys.

Tanken är att jag ska plantera lite blommor ute och stryka fållband. Får se ifall det blir idag eller imorgon. Det lär ju finnas kvar:)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar