onsdag 24 april 2013

Måste städa

Vi måste ta tag i städningen men gårdagens natt var ett rent helvete. Wilgot vaknade titt som tätt och det började direkt när han hade gått och lagt sig. Efter mycket skrik och trots så tog jag upp honom. Något var fel. Han kunde inte komma till ro men efter ett tag blev han trött. Då passade jag på att duscha. Jag hade ju tänkt och gå lägga mig tidigt. Duschade kl 23 sen hoppade jag in i sängen. Då började de igen. Han höll på till 01:30. Skrek otröstligt, ville inte ligga i sängen, inte i famnen, inte ha nappen, inte dricka vatten; inget passade! Till slut somnade han men då hade jag gett upp med hans säng. Så vi kröp ner i Edwins säng. Han vaknade säkert 10 ggr mellan 01:30 - 06:10. Kände mig inte så utvilad idag när jag vaknade. Inte gjort många knop nu på fm och städa känner jag inte för. Får se ifall vi tar tag i veden sen. Kanske. Anledningen till allt skrik och stoj är nog tänder och förkylning. Stackars liten! Hoppas kommande natt blir bättre. Hade önskat att Andreas hade haft frivecka eller iaf varit hemma. Men men det löser sig ju men man hade önskat lite stöd i form av honom.



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Ja det kan vara jobbigt med barn! Om du inte har tid att städa eller om lusten kanske inte finns där kan jag tipsa om
    http://www.tendea.se/lp/stadare
    där hittade jag en trevlig tjej som hjälper mig med städningn då och då.

    SvaraRadera