onsdag 25 juli 2012

zombie....zzzz

Gårdagen gick kanon med lille Wilgot som åt,sov och var allmänt pigg. Men natten har inte varit lika rolig=/ Sova 10 min, äta 20 min, sova 10 min, äta 20 min och så fortsatte de. Detta mönster bindrar till att han kräktes lite och det är ju inte så lustigt. Han har inte riktigt fått in det här med och bajsa varje dag så jag tror det är magen som spökar. Man lider ju med honom så jag hoppas verkligen han mår bättre i natt. Gaserna kommer ut men bajsat håller på sig ett par dagar. Jag vet inte om jag kan sätta det i samband med att vi åt kebabtallrik häromdagen. Kanske, kanske inte! Så nån vidare sömn har de varken blivit för mig eller Wilgot. Så när de övriga gick upp så intog vid sängen ihop och sov till halv 12. Wilgot sover fortfarande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar