torsdag 26 juli 2012

Lager 157

Förra månaden var vi hela familjen och shoppade loss på Lager 157. Edwin och jag var i behov av kläder. Egon får ju ärva en del men han fick allt nåt han med. Båda två tycker det är kul att visa upp sig med de nya kläderna. Det tittats både en och två ggr i spegeln:)

Jag kan varmt rekommendera lager 157 egna mjukisbyxor till barn. De håller form och färg, tvätt efter tvätt. Dock så avråder jag från att köpa deras tunna randiga långärmade tröjor till barn. De tappade färgen efter bara en eller två tvättar. Jag tvättar alltid alla kläder med avig sida utåt. Det hjälpte varken på Edwins kalsonger eller de randiga tröjorna. Man får nog vad man betalar för men det är ändå trist på nya kläder.

Mina kläder var kanon, den randiga klänningen älskar jag likaså Svea tröjan.

Jag tänkte jag skulle ta med Wilgot och åka ner nån dag. Måste hitta några jeans till mig. Så som vädret är nu så behövs det ju inte men pang säger de så är det kallt ute. Det går fort tills dess.


Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar