torsdag 26 juli 2012

Hat pga artikel

Varje dag läser jag aftonbladet.se och idag fastnade jag vid en rubrik " Här lämnar de sin dotter på flygplatsen".

Föräldrarna till den 2 år gamla flickan upptäckte på flygplatsen i Polen att hon saknade giltigt pass. Det stoppade inte föräldrarna utan de checkade in och drog på en 2 veckors lång utlandssemester till Grekland.

Hur i helvete är vissa funtade?!?
Man tittar väl för fan innan man åker att alla pass är giltiga och om inte, så fixar man ett nytt. Flickan ska ha varit helt förtvivlad när hon såg sin mamma försvinna. Inte så lustigt, hon blev lämnad helt själv utan att känna en kotte. Nu slapp ju dottern bo på flygplatsen eftersom hennes farmor kom och hämtade henne. Men man kan ju undra hur de tänkte. Lämna sin dotter för och dra på semester. Jag undrar hur bra deras semester blev och om det var värt de. Knappast, jag hoppas de åker dit!

Jag hoppas verkligen att föräldrarna mister vårdnaden om dottern för så gör man inte. Ingen vanlig människa lämnar sitt barn och drar. Man kan ju bara tänka sig vad flickan har varit med om innan. Kanske blivit lämnad hemma medan föräldrarna åkte till affären.

Ja det är tur att vissa saker filmas, för hela denna händelse filmades av flygplatsens säkerhetskamror.

Denna artikel berör mig mer sen jag fick egna barn. Visst tyckte jag det var hemskt innan med men det blir mer verkligt när man har 3 egna. Jag skulle ALDRIG lämna mina barn ensamma någonstans. Jag vill ha dom runt omkring folk jag litar på.

Mina killar är det bästa jag har, så det så!



Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar