torsdag 26 juli 2012

Måla naglar, tvätta, vika tvätt och leka med Wilgot

Efter en lååång sovmorgon och en stel nacke började vi dagen med lite sång och mys, jag och Wilgot. Vi är nämligen ensamma hemma. De andra sov i tält i natt och med tanke på Wilgots vakennatt natten innan åkte vi hem och sov hemma. Jag hade så mycket jag hade tänkt och hinna med men det sket sig. Wilgot ville inte sova så länge men satt igång en tvätt, vikt tvätt, duschat och plockat lite här och där har hunnits med. Måla naglarna får jag göra lite senare.

Wilgot börjar mer och mer vara vaken på dagarna. Han lyssnar, tittar och försöker prata och få fram ljud. Han verkar gilla när man sjunger för honom, så det får vi göra, jag och storebrorsorna. Han gör inte ifrån sig så mycket ljud,mest när hungern sätter in och när blöjan är full. Wilgot är världens snällaste;)


Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar