torsdag 12 juli 2012

Liseberg igår och Ullared idag

Eftersom jag inte åker några vidare karuseller (förutom barnkaruseller) så spelar jag på chokladhjul. Igår hade vi TUR, vann stjärnvinst både på Toblerone, Kexchoklad och Mjölkchoklad. Edwin var överlycklig! Egon orkade dock inte vara vaken när kortet togs. Han sov gött i vagnen.


Efter en jätterolig gårdag fortsatte vi denna dag med ett besök i en av mina favoritaffärer; GeKås. Alla kanske inte gillade de lika mycket som jag men det finns det som är tråkigare, jag är övertygad om de.

En full vagn senare,med mat i magen och något lättare plånbok känner jag mig nöjd. Jag hittade allt jag ville och lite till. Precis som det ska vara;)


Bilder på mina favoritfynd kommer, jag lovar!

1 kommentar:

  1. Ni hade lite mer tur än vad jag hade när jag var där. =) /Maria

    SvaraRadera