fredag 6 januari 2012

Varm i själen

När jag kom hem från jobbet i onsdags hade min bästa make städat bort all jul och städat hela huset. Inte nog med de, han hade bakat pariserbullar, kanelsnurror och syltgrottor. Snacka om att jag blev glad!!! Det var så fint och huset luktade ljuvligt av all bakning. Har jag sagt att jag har VÄRLDENS bästa man? Om inte, så vet ni de nu;)


Det enda han inte hade åtagit sig var att hänga upp gardinerna i köket och datarummet. Han visste inte ifall jag skulle ha några nya nu till vår. Så nu är gardinerna uppe och det enda som saknas är lite härligt lila tulipaner och nån lila växt på skänken. Sen är jag nöjd.

Trevlig helg på er!

2 kommentarer:

  1. ska nog allt försöka prata lite me din mans föräldrar å fråga hur dom gjort en sån duktig son.. min man kan om han vill å han vill inte:) haha joda men inte direkt nån action..

    SvaraRadera
  2. Ja jag är väldigt bortskämd:)

    SvaraRadera