onsdag 18 januari 2012

Tjutberit

Att man ska vara så känslig. Sitter och tjuter till Jessica Andersson berättelse om hennes uppväxt. Tycker så himla synd om barn som lider. Barn ska inte behöva växa upp i missär, med missbrukare till föräldrar och denna oro som barn bär inombords pga deras föräldrar beteende och beroende.

Jag önskar verkligen att mina barn kommer minnas sin barndom som lycklig och harmonisk. Jag försöker varje dag att vara en bra förälder som lyssnar, leker och uppskattar mina barn och deras verk. Vi kramas,pussas och säger alltid att vi älskar varandra. Det är viktigt tycker jag eftersom jag inte riktigt är van vid de hemifrån.

Man ska uppskatta sin käresta och sina barn, det är dom som får mig lycklig och glad i alla lägen.

Älskar min Edwin, min Egon och min Andreas över allt annat! Ni är BÄST!


Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar